FAQ, czyli najczęściej
zadawane pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli na liście poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie to zapraszamy do kontaktu.
Na obraz firmy składa się wiele elementów. Jednym z nich jest strona internetowa. To dzięki niej jesteśmy w stanie zaistnieć dla szerokiego ogółu potencjalnych klientów. Większość klientów w obecnych czasach poszukuje informacji poprzez Internet, dlatego posiadanie własnej wizytówki w sieci jest prawie niezbędne do prowadzenia interesów.
Strona wizytówka (inaczej one page) nie ma żadnych dodatkowych podstron, pomiędzy którymi się przełączamy (np. O firmie, kontakt), tylko wszystko znajduje się na jednej stronie, którą przewijamy. Jest to idealne rozwiązanie do szybkiej prezentacji osoby lub produktu, która nie zawiera dużej ilości tekstu.
Przede wszystkim opis swojej firmy, na podstawie którego będziemy w stanie precyzyjnie ująć duszę Twojej działalności. Dodatkowo wszystkie materiały, które chcesz, aby znalazły się na stronie – np. zdjęcia i teksty. Istnieje możliwość zlecenia nam usługi copywritingu, a na podstawie Twoich tekstów zrobimy profesjonalnie zredagowane treści. Do każdej strony możemy zakupić zdjęcia, które możesz wykorzystać na swojej stronie. Korzystamy z bazy zdjęć www.stock.adobe.com
Jest to prosty projekt graficzny, robiony na podstawie przygotowanych przez nas szablonów.
Jest to projekt graficzny wykonany od podstaw dla Twojej firmy. Jest spersonalizowany pod Twoje potrzeby i na pewno swoją funkcjonalnością zadowoli Ciebie i Twoich klientów.
Strona będzie dopasowywała swój wygląd do poszczególnych urządzeń. Bez względu na rozdzielczość urządzenia np. telefon, tablet, komputer – będzie zawsze możliwie najlepiej wyświetlała się dla użytkownika. Jest to bardzo ważne, szczególnie że obecnie większość ruchu na stronach internetowych jest teraz generowana przez urządzenia mobilne.
Jest to przystosowanie strony do wyszukiwarki Google. Wygląd jest ważny, ale to co dzieje się w tle, czyli prawidłowe rozmieszczenie danych, treści i układ strony wpływa na to jak Google indeksuje Twoją stronę. Zadbamy o to, by strona nie została zignorowana przez google. Trzeba pamiętać, że na pozycję w Google wpływa więcej niż tylko SEO – zazwyczaj, by znaleźć się na samej górze wyników, potrzebna jest płatna reklama.
O ile nie posiadasz domeny na własnym hostingu to musisz wykupić hosting. Hosting jest jak pole budowlane, na którym możesz postawić swoją stronę, natomiast domena to nazwa, po której użytkownicy mogą znaleźć Twoją witrynę.
Strona internetowa jest wizytówką online Twojej firmy, dlatego tak ważne jest, by zawsze działała niezawodnie. Z powodu skomplikowanego procesu działania całego Internetu – WordPress, wtyczki jak i same przeglądarki – zdarza się, że pewne elementy ulegają nagłej awarii, dlatego istotne jest, by ktoś sprawował nad tym pieczę. Zawsze polecamy naszym klientom skorzystanie z tej obsługi, by mieli pewność, że w razie jakiegokolwiek problemu im pomożemy.
Zależy nam, by klient był zawsze zadowolony, dlatego pierwszym krokiem podjęcia współpracy jest ustalenie zakresu działań, który musimy dla Ciebie wykonać. Najlepszym na to sposobem jest użycie naszego kalkulatora ceny strony. Kolejnym etapem jest opis Twojej działalności lub produktu, który mamy przedstawić w sieci oraz przesłanie nam materiałów, które chcesz, by znalazły się na stronie. Po tych wstępnych ustaleniach zaproponujemy Ci wstępny projekt graficzny i nakreślimy kierunek, w którym chcielibyśmy iść. Po akceptacji dokończymy stronę, wprowadzimy ewentualne poprawki i rozliczamy się za projekt. Po tym wszystkim Twoja strona będzie opublikowana w Internecie.
Rozliczamy się po zaakceptowaniu strony przez Ciebie.
Oczywiście.
Jest to uzależnione od tego jak rozbudowana będzie strona oraz terminowości dostarczenia nam materiałów. Jeżeli wszystko przemyślisz z góry i będziesz zdecydowany/a czego potrzebujesz, to na pewno współpraca przebiegnie szybciej. Najprostsze strony powstają nawet w kilka dni, natomiast skomplikowane aplikacje mogą zająć więcej czasu.
Nie! Nasz system wyceny jest dość precyzyjny i zawsze staramy się, by odzwierciedlał cenę końcową. Oczywiście, nie zawsze się udaje, ponieważ wpływa na to wiele czynników – klient może sobie nagle zażyczyć dodatkowego zdjęcia z bazy zdjęć lub większej ilości podstron, co zmieni cenę końcową.